5 клас тематична робота 17.03.2020 дистанційне навчання


Тематичне оцінювання з теми «Історія України в пам'ятках»

І варіант
І рівень Робота з ілюстративним рядом
ІІ варіант
І рівень Робота з ілюстративним рядом

1
2
3
4
5
6

1. Випишіть номера фото, де зображено пам'ятки історії

2. Підберіть з довідки події, увіковічені у фото 1 та 4.
3. Підберіть до впізнаних подій дати.
1- …, 4 - …

1.Випишіть номера фото, де зображено пам’ятники 

2. Підберіть події, увіковічені у фото 3 та 5.
3. Підберіть до впізнаних подій дати.
3 - …, 5 -….
Зразок: 7 – Акт Злуки УНР та ЗУНР – 22 січня 1919 р.
Довідка:            коронація Данила Галицького; Українська революція; Голодомор як геноцид; Друга світова війна;  
                          Революція Гідності.                    1253 р., 1917–1921 рр., 1932–1933 рр., 1939–1945 рр., 2013–2014 рр. 

ІІ рівень
4.Підбери поняття до визначення:
А) Місця, споруди та предмети, пов’язані з важливими історичними подіями -…, Б)Основний Закон країни - …

ІІ рівень
4. Підбери поняття до визначення:
А) Знання суспільства про історичне минуле - …,
Б) Свобода робити те, що не заборонено законом - …
історична пам’ять, пам’ятка історії, пам’ятник, права людини, конституція

5. Визначте епоху, в яку виникли пам'ятки історії:
1) Акт проголошення незалежності України,  2) Руська правда, 3) Ханський палац у Бахчисараї
А) Князівська доба, Б) Козацька доба, В) Сучасна доба

6. Запиши дату ухвалення Конституції України: _____

ІІІ рівень
Завдання до фото пам’ятника   
7. Назвіть ім'я історичної особи
8. Запишіть, що ви знаєте про діяльність цієї історичної особи. Як з цією людиною пов’язана дата 988 р.?
9. Скільки років минуло від цієї дати до сьогодні? Позначте на лінії часу, розв’яжіть задачу.
ІV рівень
10. У 2006 році було відкрито меморіал «Пам'яті героїв Крут». Монумент Битви під Крутами створено у вигляді колони червоного кольору , увінчаної тризубом – гербом Української Народної Республіки.  Який символічний зміст вкладено у пам’ятник?

5. Визначте епоху, в яку виникли пам'ятки історії:
1) Гетьманська резиденція у Чигирині, 2) ІV універсал Центральної Ради, 3) Софіївський собор
А) Князівська доба, Б) Козацька доба, В) Сучасна доба

6. Запиши дату Акту проголошення незалежності України: ___________
ІІІ рівень
Завдання до фото пам’ятника     
7. Назвіть ім'я історичної особи
8. Запишіть, що ви знаєте про діяльність цієї історичної особи. Як з цією людиною пов’язана дата 1648 р.?
9. Скільки років минуло від цієї дати до сьогодні? Позначте на лінії часу, розв’яжіть задачу.

ІV рівень
10. На честь 10-ї річниці незалежності України у Києві було встановлено Монумент незалежності України у вигляді колони зі статуєю Берегині зверху. Берегиня у вигляді дівчини в національному одязі та з калиновою гілкою в руках. Який символічний зміст вкладено у пам’ятник?

11.  Опишіть пам’ятку історії або пам’ятник, установлений у рідному краї (за власним вибором).
12. Подумай, як і навіщо турбуватися про пам’ятки історії рідного краю (запиши не менше 3-4 речень).

або

Тематична контрольна робота з теми:  «Історія України в пам’ятках»

Рівень 1.                                        Тести (2 бала)
1.Який гетьман був очільником Національно-визвольної війни 1648-1657 рр. :
А) Іван Виговський
Б) Богдан Хмельницький
В) Павло Тетеря
Г) Петро Дорошенко
2. Коли відбулося об’єднання ЗУНР та УНР :
А) 4 березня 1917
Б)  8 квітня 1918
В) 22 січня  1919
Г) 16 серпня 1920
3. Друга Світова війна тривала :
А)1936-1940
Б)1939-1945
В)1941-1945
4. Які події відбувалися протягом 1917-1921 рр. в історії України :
А) Українська революція
Б) Національно – визвольна війна
В) Голодомор

Рівень 2. Вказати правильну відповідність    (4 бала)
1.Хрещення Київської Русі
а) 1489 р.
2. Утворення УПА
б) Михайло Грушевський
3. Перша згадка про козаків
в) 29 січня 1918 р.
4. Об’єднання Галицького і Волинського князівства
г) Роман Мстиславович
5.Очільник УЦР
д) 14 жовтня 1942 р.
6. Бій під Крутами
е) 988 р.

  Рівень 3.                                                ( 3 бала )
1.     Назвіть подію, що зображена на малюнку :     
                
2. Дайте визначення поняттю: «окупація» .

Рівень 4. ( 3 бала )
 Скласти розповідь: Причини та значення  Революції Гідності 2013-2014 рр.                                           
 на вибір учня

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Роль учителя у підвищенні рівня якості уроку

9 всесвітня історія Тематична Розділ 3