9 всесвітня історія Тематична Розділ 3


Тест №3 (Всесвітня історія 9  клас)
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу:
«РОЗДІЛ ІІІ. Модернізація країн Європи та Америки в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст. Пробудження Азії»
Дата _______________________  Прізвище, ім’я _______________________
ІІ ВАРІАНТ
І РІВЕНЬ (3 правильні відповіді – 2 бали)
1. Назвати дві дати з теми:
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Назвіть роки Іхетуанського повстання:
А) 1899 - 1901 рр.      Б) 1888-1900 рр.
В) 1899 - 1900 рр.      Г) 1900-1901 рр.   
3. В якому році почалася Столипінська реформа:
А) 1905р.                    Б) 1907р.
В) 1906р.                    Г) 1908р.
ІІ РІВЕНЬ (1 бал)
4. Дати визначення термінам: «САМУРАЇ», «СЕГРЕГАЦІЯ», «ФРИТРЕДЕР»
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
5. Розтлумачте поняття «ПАНАМСЬКА АФЕРА»
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
6. Розташуйте події у хронологічній послідовності:
А) Друга   опіумна війна                                                                      ______
Б) Створення Австро-Угорської імперії                                             ______
В) Молодотурецька революція                                                           ______
Г) Ухвалення Конституції Третьої Республіки у Франції                  ______

ІІІ РІВЕНЬ (2 бали)
7. Проблема браку робочої сили в США існувала з моменту становлення держави. Як вона вирішувалася в останній третині ХІХ ст.? До яких наслідків це приводило?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Схарактеризуйте особливості Австро-Угорської дуалістичної монархії за угодою 1867 р. У чому полягали її політичні переваги та недоліки?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ІV РІВЕНЬ (3 бали)
9. Чому «Справа Дрейфуса» набула великого політичного та суспільного значення? Як повязані проблема антисемітизму й питання демократії?
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Роль учителя у підвищенні рівня якості уроку